#26 Skrevet April 19, 2009 Takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 20, 2009 Bryllupsbilen: crap kvalitet. Flere biler med bilen kommer senere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 17, 2009 Da har jeg fått bildene Som nevnt tidligere kona+familien har "lurt" meg. Jeg trodde vi skulle kjøre med en veteran Merc.. Det ble en Audi, bilmerke jeg ønsket meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 17, 2009 RÅ BILDER fra Bryllupet !!! :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 17, 2009 Takker Noen til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 17, 2009 konge bilder! dette må jeg ta med min kjære på virket veldig koselig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...