Bilstein dempere/bremseskiver & klosser urs4

Anbefalte innlegg

Hvor får jeg tak i bilstein sport dempere til S4'n min, da billigst mulig såklart. Er også ute etter billigst mulig fjører (H&R eller Eibach).

Og skiver rundt hele + klosser. (s6 fjørbein) Også dette til en normal penge.

Demperene jeg er ute etter er følgende:

BILSTEIN - B8 SPRINT:

Part #: P36-0369 / B46-2066 (Front / Bak)

Hva fjører angår vil jeg ha noe som gjør bilen litt lav og helst i vater slik at det ser OK ut.

Skivene holder igrunn med tilnærmet orginale egentlig. Har planer om å oppgradere etterhvert uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

034 selger vel bilstein dempere til C4, har iallfall gjort det. Ellers er det mange forhandlere på det her hjemme, finner vel fort ut hvilke om en googler litt, bla annet Bilxtra, Autodeler, Bergen Bilelektronikk, osv... Møller har Eibach, H&R får en mange andre steder, bla overnevnte og sku tro norsk bildelesenter har slikt.

-Skal du handle et slikt sett med dempere+fjærer havner det fort på 8-10k. Bilstein er ikke rimeligste du får tak i, men er til gjengjeld kvalitet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brakes.no skaffer Bilstein dempere, handlet der i fjor høst selv både dempere og H&R fjærer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg finner komplette kit fra usa for eks til overkant av 500$ + frakt. I norge koster en demper snaut 2000kr =\ Så prisen er det noe forskjell på sånn sett. Jeg får sette meg ned idag å lete litt rundt.

Brakes.no tenkte jeg å sende mail til. Så får høre hva de mener de skal ha for noe sånt.

Stian Hjertås:

Har du noen bilder av bilen din før og etter demper/fjørbytte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auto-trio er importør tl norge, står reklame for de i klubb bladet. Der har vi vel en god pris syntest jeg huske.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.