Anbefalte innlegg

henta meg en audi A4 1.8T sist helg den satt det en dump på ser sånn ut

denne er vell helt feil til audien eller?

DSC00257wrqetc53456.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør ha en resirk ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, dette hva noe som forige eier har satt på ... får bestille meg en resirk til uka :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn da har jeg satt på resirk 007 :D:D men viss jeg har lyst å justere opp trykke da.... hva gjør jeg ...søkt øitt men..hjelper lite :P... ser noen sier sett på slange klemme på ene slangen som går inn på ventilen?????? samme hvem av dem? ell sette på justerventil,men ..hva er greiest?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn da har jeg satt på resirk 007 :D:D men viss jeg har lyst å justere opp trykke da.... hva gjør jeg ...søkt øitt men..hjelper lite :P... ser noen sier sett på slange klemme på ene slangen som går inn på ventilen?????? samme hvem av dem? ell sette på justerventil,men ..hva er greiest?

resirkventilen styrer ikke noe trykk.

Den bare skrus fast med slangeklemmer der den skal sitte med ene siden inn etter turboen og andre før turboen og etter lmm..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du chippe bilen. Går an å justere opp trykket med en manuell ventil som trykkjustering men da blir alt det andre feil (tenning osv).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.