Anbefalte innlegg

når jeg henta audien så fikk jeg med en bakrutesenk.....siden den er ferdig lakka vurderer jeg å sette den poå.men så kommer spøørrsmålet mitt..... hvordan har dere gjort dette...2mann som står på vær sin side å holder den på plass til lim er tørr?????? limer i hjørne på 1 side å teiper den opp???

hvordan skal jeg gjøre d

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke gjort dette selv, men har sett bilde av noen som har gjort dette.

De limte rundt og la bakrutesenken på, og teipet den fast. Burde herde 24timer (anbefalt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare ett lite tips.. ikke bruk gaffa før en gang skyll:) bli vældig fort limræsta som tar en evighet å fjærne: bh : (av egen erfaring) maskerings taip foreksempel, heilt genialt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har limt noen slike opp igjennom årene. Jeg har brukt å legge sikaflex på kanten av bakrutesenkeren eller langs vinduspakningen (ihht bruksanvisning). Deretter har jeg brukt vanlig maskeringstape og strammet godt ned på sidene og litt opp på taket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.