#1 Skrevet April 12, 2009 Jeg har, som topicnavnet tilsier,- en ulyd i drivverket på S4'en min. Den kommer ved igangsetting, når jeg plutselig gir gass i lave hastigheter, og på humpete veier. Det høres nesten ut som et dekk går oppi hjulbuen (noe som ikke er tilfellet), og lyden kommer bakfra fra venstre side (såvidt jeg kan høre, nå er det lenge siden jeg har kjørt bilen, though). Jeg mistenker at det kan være en drivaksel som butter opp i karosseriet, men jeg vet ikke hvordan det ser ut bak der, ikke har jeg fått inspisert noe nærmere heller, da bilen er på verksted og har vært der i snart fem måneder. Har noen vært borti noe liknende ? Jeg vet som sagt ikke hvordan det ser ut bak der, men det slår meg at festet til diffen eller noe liknende kan være dårlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2009 Jeg har sånne lyder når jeg gir litt "mye" gass:) fremre feste på diffen som er gåen i mitt tilfelle... kanskje den bakre og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...