#1 Skrevet Desember 4, 2004 hva er best polere felger med??? alle tips motas med takk =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2004 Turtle har en felgpolish som jeg har brukt med godt resultat. Eneste som er viktig er å ikke bruke for harde vaskemidler til vask etterpå. Men trengs ikke heller da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2004 Dreibenk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2004 Jepp! Den som Arild brukte såg jo suveren ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2004 Spørs om hvordan du skal polere det.. Polere sånn at du får f.eks blank kant eller bare beskytte felgen? Om du skal polere blank kant støtter jeg forslaget til arild.. Skal lage dreibenk til sommeren til felga mine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2005 hmm Er det ingen som gidder å lage en "Polering av felg for dummies" da..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...