får ikke åpnet panseret(panserlåsen)

Anbefalte innlegg

får ikke åpnet panseret på min 88 audi 90q

når jeg drar i panserspaken,så åpner den låsen kun på den ene siden,den andre siden vil ikke åpne.

noe jeg kan gjøre for og åpne panseret?uten og skjære det opp:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jekk opp bilen. kryp under og prøv å strekk deg etter vieren å dra den manuelt. funka på min type 85

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk åpnet det en gang tidligere i dag,men nå er det helt umulig

har en som er interesert i og kjøpe den,så skulle hatt opp panseret og tatt noen bilder:p

får se på det i morgen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få en til å presse ned panseret på begge sider mens du drar i vaier. Hvis boltene ikke belaster de fjærbelastede låsene så vil låsene bevege seg omtrent like mye på hver side og du får det opp. Hvis det er belastning risikerer du at den ene står i ro mens den andre åpner seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok,da skal jeg få prøvd det i morgen

takk for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får åpnet panseret ved hjelp av ett skrujern også. om du ser mellom panseret og hoved lykten, så skal du greie og se øyet som wiren går igjennom. om du stikker ett skru jern inn mellom panseret og lykta så presser du det øye mot grillen! volla så skal du få opp panseret. kan poste bilder etter på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

13.04.09_089.jpg

den mitt i ringen skal presses mot grillen (mot høre på venstre siden og mot venstre på høyre siden)

13.04.09_095red.JPG

13.04.09_082.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får åpnet panseret ved hjelp av ett skrujern også. om du ser mellom panseret og hoved lykten, så skal du greie og se øyet som wiren går igjennom. om du stikker ett skru jern inn mellom panseret og lykta så presser du det øye mot grillen! volla så skal du få opp panseret. kan poste bilder etter på

hjertlig takk,fikk opp panseret med engang på denne måten,og fant feilen også,var den plastsaken som hadde hoppet ut av øyet den skulle sitte i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.