#1 Skrevet April 12, 2009 Har en Audi S4/ C4 . Noen smarte tips for mekking av koppholder noen plass. (vil ikke ha en STOR ettermontert på dashbordet). Hvor setter dere kaffekoppen ? Sleng inn bilder av smarte løsninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2009 Dispenserkopper passer perfekt bak brekket, men den er kanskje for bred for kaffekoppen din? Hva med å lage deg noe inni armlenet, så trenger du ikke å se den hele tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2009 Jeg bruker å sette koppen min i døra på min S4, hydrokoppen det da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2009 statoil koppen passer utmerket bak brekket som kenneth nevner her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2009 (endret) Hehe, Christer. En snusboks (general/ettan, ikke jentesnus) passer perfekt i den "renna" bak håndbrekket. Har du da en Shell-kopp foran sitter det som støpt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2009 Hmm, dette er noe jeg har tenkt masse på også. Bak brekket, blir ikke det i konflikt med armlenet? Men å lage en brakett inni armlenet hørtes ut som en smart plan! Har til nå måtte sette koppen i hjørnet foran girspaken. Det er i alle fall ikke noe særlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2009 Hvis man ikke har armlene, får man noen smarte buede greier egentlig ment for Passat man kan sette fast i rommet ved brekket. http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=18719740 Se litt ned på siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...