#1 Skrevet April 12, 2009 Hallois er det noen som sitter på noen slike bilder? av sikringsboksen på en Golf 2 GTI 16v, CE1 elnett med alle releer osv trenger og vite nøyaktig hva slags releer jeg skal ha og hvor de er plassert Thanks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2009 Jeg kan få tatt bilde imorgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2009 genialt:) thanks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2009 Håper dette hjelper:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2009 du hadde jaggu mange releer iforhold til det jeg har faen og! men takk skal du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2009 du hadde jaggu mange releer iforhold til det jeg har faen og! men takk skal du ha Jeg har ikke peiling på hva halvparten av dem er til men:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2009 her er da min.. tute-releet er fjerna (som som er øverst til høyre merka med 53) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 14, 2009 noen fler som kansje har ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...