montering av senkefjærer A4 2002 avant

Anbefalte innlegg

Noen som har en step by step "monteringsanvisning" for demontering og montering av nye fjærer på A4 2002 avant? helst med bilder har prøvd meg selv men måtte gi opp : bh : rett å slett ikke kompetent nok på området: klø : eventuelt hvis det er noen som har lyst å hjelpe meg med jobben, kan sikkert bli enige om en liten belønning hehe jeg har verktøy og garasje men mangler som sagt kompetansen :jegerdum:. så hvis det er noen som har anledning er det bare å skrike ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda ser vel og bra ut dette her, men så er det dette med kompetanse da : klø : er sinnsykt redd for å ødelegge noe på "babyen" min, å levere inn bilen å få dette gjort er jo også en mulighet, men det koster jo skjorta, å det er ikke så enkelt å få forbi min bedre halvdel : slå : hehe

så hvis noen har lyst å hjelpe meg med dette så er jeg mer en takknemlig :tilber: for den "skruhjelpen jeg kan få

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er senkesettet montert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egenhjulpet, hjelp av andre eller verksted?

Edit: Bilder er et MUST!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.