Anbefalte innlegg

må vel bytte ut det orginale eksosanlegget på 90n nå såmm S4 motorn skal i å greier... det jeg da lurer på er... hva eksosanlegg har dere andre med S-biler med ca300gamp? hva eksos bør jeg kjøpe meg? har ikke tenkt å bruke alt for mye penger på eksosanlegget heller da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp rustfrie bend å rør i 3"-3.5" på ein stålgrossist,kjøp ei potte på mål fra ferrita eller svendsen eksos.

Lage sjøl,så blir det som du vil ha det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ditt eksosanlegg er omtrent det samme som for S4/S6, duger det i massevis, bare stak ut kattene.

Tester på nettet viser da ubetydelig mottrykk opp til ca 1,4bar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ditt eksosanlegg er omtrent det samme som for S4/S6, duger det i massevis, bare stak ut kattene.

tviler på at det eksosanlegget er noe av d samme :( det er nemli : haha : orginalt (90 2.3q)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cato, har du URL til noen slik informasjon på nettet?

mvh, J

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bygg i 2,5" du med 2 potta hvis du IKKE ska ha mere enn ca. 300hk.

3" hvis du kommer imot 400hk++

blir vel max350... åver 400 får bli når jeg har penger til rådebytting med mere....

takk skal du ha Hans!

er dere forresten ferdige med den røde "Ur Quattroen" til Stein Harald? funker bra nå eller?

han sa den skulle få motor-oppgradering også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.