Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er på jakt etter diverse små styling til A4 B7 avant.

Men vet ikke helt hva man skal gjøre eller gå for. Har vel egentlig ikke så mye peiling på slikt, så håper kanskje det er noen her som har lyst til å dele noe av sin kunnskap.

 

Kunne egentlig tenkt meg Devil Eyes, men etter hva jeg har sett, så finnes det ikke DevilEyes til B7? : klø :

Men er vel noen som kanskje vet om andre lykter forran og bak, som kanskje ser bedre ut en orginal lyktene? :)

Eller andre småting som kan gjøres for at den skal se bedre ut?

 

John Martin

 

PS! Har søkt litt rundt her, men kunne ikke finne så mye om det. Men hvis det finnes en lignende post, så blir jeg takknemlig hvis noen kan poste en link.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lamin-x har film å legge på lyktene i forskjellige farger....

 

Jørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke lovlig å legge film over lyktene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør så får du svar:)

 

Jeg synes ikke B7 skal gjøres så mye med i utgangspunktet... Har du S-line fangere foran og bak, trenger du bare senk og felger. Og den vil se bra ut derfra;)

Eller du kan kjøpe helt sort grill...

 

Legg ut et bilde så alle får sett bilen, det er litt vanskerlig å tippe seg til...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke lovlig å legge film over lyktene?

 

Mye som ikke er lovlig!! Hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør så får du svar:)

 

Jeg synes ikke B7 skal gjøres så mye med i utgangspunktet... Har du S-line fangere foran og bak, trenger du bare senk og felger. Og den vil se bra ut derfra;)

Eller du kan kjøpe helt sort grill...

 

Legg ut et bilde så alle får sett bilen, det er litt vanskerlig å tippe seg til...:)

 

Så fort jeg får meg en bil, så skal jeg legge ut bilder ;)

Har flere biler som jeg sikler etter, men siden jeg har problemer med å selge den Mondeo'n jeg har nå, så må jeg vente.

Etter 4 mnd til salgs, så fikk jeg et bud på den idag. Så forhåpentligvis, så blir det a4 snart! :glad:

 

Sitter bare å drømmer om dagene.. :P om hva som skal gjøres når jeg omsider får byttet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 sidelister er kult, og kjennes bare hos "kjennere". De bygger litt mer enn S-line listene. Ellers finnes det et kult ratt (Møller) som ligner RS4 rattet, men det funker ikke hvis du har funksjonsknapper på originalrattet. Tro r det er samme som sitter i TTS og Gallardo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uttallige muligheter med B7.

Anbefaler deg å kjøpe en med s-line pakken. Interiør og eksteriør. Hvis ikke kommer du til å angre.

Dyrt med ombygging! Tro meg ;)

 

Ellers så hiver jeg meg på S4 dørlistene. Meget pen og diskre mod.

Du kan se på listen min hva jeg har gått gjennom. Bare å PM hvis det er noe du lurer på.

 

Ang lykter så finnes det både devil eyes og angel eyes til B7. Hvis du kjøper en B7 med Xenon så bytter du nok ikke, men har du halogen lyktene så kan det nok hende du vil bytte. http://www.dectane.de har devileyes, men klarer ikke helt å se for meg hvordan dette vil bli på våre biler. Depo har laget linse lykter med angel eyes også. Dette er det delte meninger om i forhold til at det er en BMW ting. :)

 

Lykke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på jakt etter en bil med s-line pakken, ja.. Både inn- og utvendig. Bare synd det ikke er så mange av de, som er til salgs ihvertfall.

Var millimeteren fra å få solgt den j**** bilen min igår.. Hadde funnet ny bil og alt, men kjøper hadde problemer med banken, så alt ble satt på vent : gråter :

 

Skjønner ikke det skal være så vanskelig å bli kvitt den bilen, slik at jeg kan få kjøpt meg ny.. : rolleyes

Men men.. får bare ta tiden til hjelp, igjen..

Heller bruke dagene på å sikle etter biler på nett i stede.

 

Men takk for tipsene.. Får se hva som blir gjort når/hvis jeg omsider får kjøpt meg en A4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør så får du svar:)

 

Jeg synes ikke B7 skal gjøres så mye med i utgangspunktet... Har du S-line fangere foran og bak, trenger du bare senk og felger. Og den vil se bra ut derfra;)

Eller du kan kjøpe helt sort grill...

 

Legg ut et bilde så alle får sett bilen, det er litt vanskerlig å tippe seg til...:)

 

Her er jeg enig med Ken A. :)

Senk,felger,evt sort grill (hvis du har sorte lister rundt vinduer etc) og S-Line utseende utv.Så er du i mål! ;)

Keep it clean! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Hvis du får solgt bilen din, så har jeg en 2006mod A4 1.8T MLT Avant med komplett S-line pakke som vurderes solgt. 18" RS4 type1 felger sommer og 17" vinter (piggfri). Bilen er meget velholdt og har masse utstyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Hvis du får solgt bilen din, så har jeg en 2006mod A4 1.8T MLT Avant med komplett S-line pakke som vurderes solgt. 18" RS4 type1 felger sommer og 17" vinter (piggfri). Bilen er meget velholdt og har masse utstyr.

 

pm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 sidelister er kult, og kjennes bare hos "kjennere". De bygger litt mer enn S-line listene. Ellers finnes det et kult ratt (Møller) som ligner RS4 rattet, men det funker ikke hvis du har funksjonsknapper på originalrattet. Tro r det er samme som sitter i TTS og Gallardo.

 

Her er sikkert rattet det snakkes om, har det selv i min B7, passer fint!

90_-1289164576-Kopi.jpg

 

Ser vel såvidt RS4 pedalene og girkula og!

 

Ellers er det mange ting forrige eier har gjort med bilen, og noe småting jeg har fikset selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er sikkert rattet det snakkes om, har det selv i min B7, passer fint!

 

Ser vel såvidt RS4 pedalene og girkula og!

 

Ellers er det mange ting forrige eier har gjort med bilen, og noe småting jeg har fikset selv.

 

Du hadde jo en nydelig bil.. Blir vel sittende med min lille Mondeo, jeg.. Så er vel høyt opp og langt frem før jeg kan få noe sånt :P

: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er sikkert rattet det snakkes om, har det selv i min B7, passer fint!

90_-1289164576-Kopi.jpg

 

Ser vel såvidt RS4 pedalene og girkula og!

 

Ellers er det mange ting forrige eier har gjort med bilen, og noe småting jeg har fikset selv.

 

Nei, du har vel RS4 ratt med funksjonsknapper. Det jeg snakker om er uten knapper (har det selv)

TTSRattsmall.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.