Problemer med stabilisatorstag

Anbefalte innlegg

Hei:)

Har nå fått et problem på min golf gti 1999 modell. Når jeg svinger mot venstre så tar drivakslingen borti stabilisatorstaget på høyre side.Det er kun på denne siden dette skjer. Det er også en dunkelyd på høyresiden når jeg kjører over humper. Kan det være stabilisatorstaget som er gåent?

Takker for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dunkelydene kan komme av veldig mye. Sjekk foringene, samt at monteringen på demperen er riktig hvis du har montert dempere i det siste.

For å bli kvitt problemet med at den tar i drivaksel ( regner med at det er en del senk inni bildet?) så må du få deg et R32 stabilsatorstag. R32 staget går under drivaksel i stedet for det originale som går over. Dette får du kjøpt på møller. Husk alt av foringer og diverse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey,ja den er vell senket ca 5 cm. Peiling på pris på dette staget? Er det mulig å senke den mye mer med r32 stabilisatorstag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster 1660,- på din lokale møller forhandler og har nummer 8N0411305D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.