#1 Skrevet April 13, 2009 Hei! Soltaket på min VW Vento slutta bare plutselig å fungere, sikringen er hel og jeg har prøvd å bytte motoren men fortsatt ikke noe tegn til liv. Noen som har vært borti det før? Mvh. Jan Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2009 Hei! Soltaket på min VW Vento slutta bare plutselig å fungere, sikringen er hel og jeg har prøvd å bytte motoren men fortsatt ikke noe tegn til liv. Noen som har vært borti det før? Mvh. Jan Inge Rele`feil? Har du strøm til motoren? Har takluka fungert etter du byttet motor og sikringsboks? Om ikke vil jeg tro det har noe med rele`plassering som er ulik på vr6 boksen!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2009 Fant du ut noe her? Har problemer med mitt jeg å, er strøm på alt oppe der og prøvde å bytte motor(nye typen men passer vel over? ) uten at det ble bedre. Har man det opp manuelt går det igjen om man tar over det "dekslet" over skruen man skrur det manuelt med. Hvor sitter sikringen? Er det den samme som interiør lyset, det funker og står ikke noen egen i sikringsboksen. Klikker såvidt oppi der også om jeg prøver å ta det igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2009 Sjekket sikringen nå, men like hel den.. Hvor sitter releet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...