Har problemmer med audi 80. 92 mod

Anbefalte innlegg

Hei

Har noen problemmer med speedometret.

Det som er er at bensinmåleren og tempraturmåleren ikke fungerer.

Noen som har en ide om hva det kan være?

Har også problem med sentrallåsen. En stund så fungerte den når den ville. Men nå fungerer den ikke i det hele tatt. Er bare førerdøren som ikke fungerer, Andre døra fungerer hele tida.

har åpna dørtrekke og fant ikke noe feil der, og sett på motoren til sentrallåsen, den bråker noe forferdelig hver gang man vrir i dør-låsen....

Noen som har vært bort dette før?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Temperaturmåleren skal være grei, på motoren sitter giveren til vanntempen ett eller annet sted (avhenger av hvilken motor du har, hvor den er) Denne skal være 3 eller 4-polet. Når du har funnet den skal du kunne ta en av ledningene på den og sette til jord, da skal tempmåleren gi fult utslag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei. Da får jeg prøve på det. Motoren er 2.0 E

Men siden bensinmåleren heller ikke fungerer, er det noen bortgjemte sikringer eller noe sånt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med du har sjekket alle sikringer i sikringsboksen? ellers skal det vel ikke være noen flere sikringer som jeg vet om vertfall. Du kan jo også ta ut instrumentet og sjekke at begge koblingene sitter ordentlig på plass som de skal. Da kan du jo bytte noen pærer bak der også når du først har det ute (du har vel sikkert noen som er gåene, synes de ryker hele tia de pærene jeg:p)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. har sjekka alle sikringene i boksen. Men synes det stadig dukker opp noen her og der:P Men hvis det ikke skal være noen flere. så blir det nok litt demontering:)

Har hatt audi`n siden mars i fjor. Og tror ikke jeg har bytta en eneste pære på den:P

Men derimot olje det sluker den:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemer med bensinmåleren har både søstra mi og pappa hatt, begge to hadde lik bil. Det var tankarmaturet..

Og oljeforbruk er også et problem. Bør vel kanskje få bytta tetningene på ventilene!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det er et kjent problem på denne type bil?

Holder fortiden på med til bytting av deler i motoren så da skal jeg få bytta tetningene:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.