Anbefalte innlegg

Vet det ligger ute litt sporadiske innlegg på denne bedriften, men etter dagens opplevelse føler jeg det er nødvendig å få samlet en skrytetråd.

 

Bestilte nemlig egentlig time på K2000 for full teflonbehandling og fjerning av noen malingsprikker på A4en min. Han skulle ha 6500,- for teflon og ca 1500,- for fjerning av malingsprikkene.

 

Ringte til Larsens bilpleie i morges, og han hadde akkurat fått en avbestilling, så han kunne ta bilen min inn med det samme. En R-2000 (samme som tefcar)-behandling kostet her 3900,- for vanlige dødelige, og 3000,- for VW/Audi-medlemmer, og 700,- for fjerning av malingsprikker! Dette er jo rimelig sensasjonelt mye billigere enn K2000, men det som overrasket meg mest var den fantastiske servicen som Larsens bilpleie utøver! Utrolig hyggelig og imøtekommende (ble stående å snakke med han i 20 minutter før jeg husket av jeg skulle tilbake på jobb...), GRATIS leiebil hele tiden de har bilen min inne, samt at han gikk over hele bilen med lammeullsrondell i tillegg til vanlig polering for å fjerne minimal matthet og lignende. Dette er det få eller ingen andre steder som gjør.

 

Prikken over i-en var at han nettopp ringte meg for å fortelle om et nytt produkt de fikk inn i dag. Jeg har hørt litt om dette produktet, og det skal tydeligvis være flere ganger bedre enn teflon, og både mye sikrere mot riper, samt vannavvisende som bare juling. Dette kommer til å koste 5990,- hos Larsen, noe som ifølge han var billig da han ville ligge seg under alle andre, og vil komme for fullt på markedet innen et år. Dette innebærer en 3-stegs lakkbeskyttelse med herding mellom hvert steg, istedenfor 1 lag slik teflon er. Alt dette, pluss fjerning av malingsprikkene fikk jeg for under 6000,-!

 

Tenkte bare å dele dagens lille solskinnshistorie med andre medlemmer, samtidig som jeg gir Larsens bilpleie 10 av 10 på service og profesjonalitet. Skal legge ut bilder med en gang jeg får bilen igjen i morgen slik at alle får se resultatet!

 

Kan anbefale de her på det sterkeste så langt iallefall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde nesten samme opplevelse der :) Han rubba ned og polerte opp alle lykteglassene mine og...så nye ut etterpå :) Kan absolutt anbefales her og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har samme intrykk av han jeg oxo

brukte han jeg og på forje bilen min... skal in med den nye også... fantastisk service og utførelse..

er og anbefale absolutt på det sterkeste

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter jeg leste tråden her gikk jeg innom Larsens etter jobben, og ble til at jeg bestilte time til helgen! :D

Kjempe god service, og han følte til og med for å fjerne noen striper på bilen min under praten! : smil :

Uten tvil en mann som liker å pusse på biler, gleeeder meg til å se ferdig resultat på lørdag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker knall! Jeg har bare ikke råd til å bruke 6000 på at noen skal gnikke på bilen min foreløpig.. Sukk.. Ikke så lenge jeg har 15" felger iallefall, da er det andre prioriteringer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkja anna enn positivt å sei om han eg heller:) God service skal det iallefall ikkje stå på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen bilder av det ferdige resultatet. Dette er en helt ny glasscoatbehandling som heter aquartz. Dette er 3-stegs lakkbehandling, og skal være mye bedre enn en teflonbehandling. Siden dette er andre bilen Larsen har lagt denne behandlingen på (den første var hans egen), så vet ingen helt hvordan det vil fungere, men så langt er jeg iallefall maks fornøyd! : smil :

 

PS: R-2000 teflonbehandlingen koster 3000,- for medlemmer, noe som er en kanonpris. Dette er jo også en fullgod behandling!

IMG_0998.jpg

IMG_0992 resized.jpg

IMG_0996 resized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen din ble utrolig bra andreas! Pen bil du har, så den når jeg var innom Larsens før helgen!

Her er noen bilder av Polo'n min som fikk seg en R-2000 teflonbehandling i helgen, bildene taler for seg selv:D

 

P4180115.jpg

 

P4180121.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desto mer tid jeg bruker på å lese om polering, desto mer får jeg lyst til å ikke gjøre det selv, og heller levere den inn til Hr. Larsen der ute.. :P

Det koster jo faktisk 4000 for bra utstyr, og 2000 for greit nok utstyr.

Er poenget med R2000 at glansen skal vare i evig tid, så frister jo det en del mer da...!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desto mer tid jeg bruker på å lese om polering, desto mer får jeg lyst til å ikke gjøre det selv, og heller levere den inn til Hr. Larsen der ute.. :P

Det koster jo faktisk 4000 for bra utstyr, og 2000 for greit nok utstyr.

Er poenget med R2000 at glansen skal vare i evig tid, så frister jo det en del mer da...!

 

For 2000,- får du vel Fireglaze, som er den billigste lakkbeskyttelsen som Larsen har. Tror denne også kommer med garanti, så hadde ikke vært det enorme valget for min del: rolleyes Vanlig poleringsmiddel med voks holder jo liksom 3-6 mnd...

 

Men om du først skal gjøre det ville eg iallefall gått for R-2000 ja. 5 års glansgaranti sparer deg for mye arbeid ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.. det er jo bare tusenlappen unna. Jeg skal ut dit i morgen eller onsdag, snakket med ham på mail i dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja var det jeg også fant ut, istedenfor å kjøpe inn dyr poleringsmaskin, riktige produkter, etc, så hadde det kommet opp i en lignende pris som Larsen tar uansett. Pluss at jeg sikkert ikke hadde klart å gjort det like bra selv:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordelen er jo kanskje om det faktisk holder i årevis, så sparer det meg for mye arbeid også. Jeg har rett og slett ikke tid til å gnikke på bilen annenhver dag heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp bestillt time hos Larsen, R-2000 behandling. Prisen for VACN medlemmene er egentlig 3500, men ut mai får vi den for 3000. Så er bare å få ut fingen og bestille time folkens ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om leiebil er vanlig å få låne hos de??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om leiebil er vanlig å få låne hos de??

 

Jeg fikk sånn DonaldDuck-firmabil til låns når jeg hadde min til behandlig, så tror ikke det skulle være noe problem,,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Donald-duck bil faktisk! Jeg fikk låne caddyen deres.. de har en eller annen nissan kassebil også. Helt kurant å kjøre med, blir gjerne litt grisekjøring:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde Nissan'en. Helt kurant den! Du får låne bilen gratis, og fyller diesel selv. Dette er med i prisen når du bestiller behandling hos de. Også hvis behandlingen kun går over 1 dag. Jeg hadde bilen min der over natten, og det var ikke noe problem å ha leiebilen hele tiden de hadde min bil inne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bilen inne hos larsen i dag har en sort touran,

var innom i ettermiddag for å se hvor langt han var kommet, da hadde han renset lakken og var klar for behandling og det så lovende ut gleder meg til i morgen for å se det endelige resultatet:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bilen inne hos larsen i dag har en sort touran,

var innom i ettermiddag for å se hvor langt han var kommet, da hadde han renset lakken og var klar for behandling og det så lovende ut gleder meg til i morgen for å se det endelige resultatet:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du blir nok fornøyd :)

Jeg hadde min inne der fra tirsdag morgen til onsdag kveld, og den ble meget bra. Utmerket service hos de gutta der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bilen inne hos larsen i dag har en sort touran,

var innom i ettermiddag for å se hvor langt han var kommet, da hadde han renset lakken og var klar for behandling og det så lovende ut gleder meg til i morgen for å se det endelige resultatet:tilber:

 

hentet bilen i dag den var nice meget bra arbeid vil anbefale de til alle som er skeptiske, de gutta behandler bilen meget pent :):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.