#1 Skrevet April 14, 2009 Hei, Det ene klipset som fester G60 skjermbredderen min har falt av. Sikkert subbet litt og så har den tatt kvelden.. Hvor får man kjøpt disse klipsene? Trenger jo egentlig bare dette ene, men sikkert smart å ha noen ekstra.. Får man dette på Møller? Hadde håpet at noen har noe liggendes, så slipper jeg å måtte bestille og vente.. Takker for hjelpen:) Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2009 Må da være noe som vet dette her inne? Er jo en og annen med G60 plast.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2009 Mine var limte, og trodde de aller fleste gikk for den løsninga. Klipsa får du sikkert kjøpt hos Møller. Får fortsatt tak i reservedeler til G60 skjørta vertfall. Er det vanlig karosseriklips, så kan du jo bare stikke innom en oppretter eller lignende, så har vel de liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2009 Gøran liker å bygge ting orginalt vettu:) Skal sjekke litt rundt, kanskje jeg ender opp med å lime.. Kjipt hvis jeg må skifte disse hver gang det subber.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...