Trix for å få dekket løs fra felgen UTEN maskin?

Anbefalte innlegg

Jeg splittet mine RM med dekket på, fordi jeg tenkte jeg da kunne plukke ringen og tønna ut av dekket og slippe styret med å dra på ei dekksjappe og få vrengt av dekkene.

Problemet er bare at ringen og tønna sitter dønn fast på hver sin side av dekket, de sitter vel kilt rundt tenker jeg.

Jeg skal beholde dekkene, så å kappe dem i stykker er ikke aktuelt (stor sjans for skade på felg/ringer også).

Regner med at bare jeg får løsnet litt på dekket én plass så skal det være rimelig greit å få løst.

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få dette til, sånn at jeg slipper å skru felgene sammen igjen for så å levere dem på ei dekksjappe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gjorde det samme når jeg delte mine, de satt litt men brukte et brekkjern og da løsnet ringen fra dekket

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde dette også på noen felger jeg hadde. Satt utrolig godt fast :o

Brukte mye salo husker jeg for å få det litt glattere, og så var det bare og lirke,hale og dra ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det store kubeinet mitt tinte frem fra snøen i påsken, kanskje jeg får prøve det: smil :

Evt i kombinasjon med ei diger skrutvinge.

Kanskje jeg rett og slett utøvde for lite vold?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte mye makt på mine (skulle bytte ytterringene uansett)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som omtalt i en annen tråd her de siste dagene, så tror jeg du har fryktelig mye igjen for de 2-300 kronene du må ut med for å få noen med skikkelig utstyr til å gjøre det. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spett med glidehåndtak funker gull til sånt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som omtalt i en annen tråd her de siste dagene, så tror jeg du har fryktelig mye igjen for de 2-300 kronene du må ut med for å få noen med skikkelig utstyr til å gjøre det. ;)

Antar det ja...mest for å slippe å styre med å få tid hos dekkfirma til å gjøre det. Også hater jeg å betale andre for å gjøre noe jeg kunne gjort selv. Får prøve litt lett i kveld, hvis det ikke går får jeg skru dem sammen igjen og levere dem inn på ei sjappe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.