#1 Skrevet April 14, 2009 Er det nokon som kjenner til arbeidsomfanget med å bytte fjører (framme, event framme og bak) på en A6 4B Avant? Lurer på om dette er en jobb som lar seg gjere om en tar tida til hjelp. Kan ikkje finne nokon DIY tråd på dette, men det er kanskje nokon som har dokumentert dette i egen tråd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2009 Er forsåvidt enkelt men det noen av boltene i forstillinga kan sitte litt. Siden du ikke har gjort det før så sett av en lørdag så regner jeg med at du får gjort mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2009 Smør godt med rustløser på forhånd, det er mitt stalltips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2009 oki, supert, takk for tips. Tenkte eg skulle forsøke dette, men kunne tenkt meg litt dokumentasjon for å studere den litt på forhånd. Fins det nokon "bruksanvisning" på slikt noko? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2009 oki, supert, takk for tips. Tenkte eg skulle forsøke dette, men kunne tenkt meg litt dokumentasjon for å studere den litt på forhånd. Fins det nokon "bruksanvisning" på slikt noko? Kan sjekke i morgen om jeg har noe liggende (husker ikke om jeg har ebahn installert) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2009 Her har du dokumentasjon Front suspension.pdf Rear susoension.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2009 Takk, supert, dette vil være til god hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...