Anbefalte innlegg

Er det nokon som kjenner til arbeidsomfanget med å bytte fjører (framme, event framme og bak) på en A6 4B Avant? Lurer på om dette er en jobb som lar seg gjere om en tar tida til hjelp. Kan ikkje finne nokon DIY tråd på dette, men det er kanskje nokon som har dokumentert dette i egen tråd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er forsåvidt enkelt men det noen av boltene i forstillinga kan sitte litt. Siden du ikke har gjort det før så sett av en lørdag så regner jeg med at du får gjort mye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smør godt med rustløser på forhånd, det er mitt stalltips :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, supert, takk for tips. Tenkte eg skulle forsøke dette, men kunne tenkt meg litt dokumentasjon for å studere den litt på forhånd. Fins det nokon "bruksanvisning" på slikt noko?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, supert, takk for tips. Tenkte eg skulle forsøke dette, men kunne tenkt meg litt dokumentasjon for å studere den litt på forhånd. Fins det nokon "bruksanvisning" på slikt noko?

Kan sjekke i morgen om jeg har noe liggende (husker ikke om jeg har ebahn installert)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, supert, dette vil være til god hjelp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.