Rust på forskjermer A4 B6

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har opplevd at lakken flasser av på knekken inn i hjulbuen på A4 B6(2001-2004 modell)??: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen av de bilene jeg har sett har det problemet. Er bilen valset kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har ikke vært valset,eller senket slik at det subber i skjermen.

Det virker som det har løsnet fra indre kanten og utover,gnissing mot innerskjerm?: klø :

Kan jo bare være stein sprut,men det har blitt mye flass fort uten at jeg har merket det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problemet jeg også, dvs en liten rustflekk "inni" hjulbuen på venstre side foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått det samme på min og, ganske mye rust og flassing av lakken på høyre hjulbue. Er litt usikker på om forrige eier har valset. Har time hos møller på torsdag for å se på det + at det har begynt å ruste på listene nederst på dørene. Satser på å få dette på rustgarantien, kan poste her når jeg har fått svar fra møller.

 

Oppdaget igår noen små bobler i lakken på dørene og på alu listen under bakluken. Noen som vet om dette kan dekkes av rustgarantien? Det skyldes vel rust under lakken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hos Møller selv idag,så det ble tatt bilde av skaden og sendt avgårde.(Møller sentralt? eller Audi sentral i tyskland?)

Han som holdt på med garanti saker var forholdsvis ny i jobben,så han kjente ikke til om dette er et kjent

problem.

Det var derfor jeg startet tråden,for å høre med dere andre!;)

Jeg har flassing i begge buene foran,verst på venstre side,der har det begynt å krabbe under lakken fra knekken og ut på flaten.: bråk :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bump:

Er det noen flere som har noe å komme med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel dette de kaller "sinkslipp"? Isåfall skal det gå på garantien:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel dette de kaller "sinkslipp"? Isåfall skal det gå på garantien:)

 

Håper at det går på garantien ja,men har ikke hørt noe mer fra Møller!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt sykt at det tar SÅ lang tid hos møller! Når jeg hadde bmw e46 så fikk jeg svar på et par timer om rusten jeg hadde gikk på garantien. 2-3mm med bobler i falsen på dørene.. Helt nye dører og lakking av sidene på bilen for å forihindre lakkskille fikk jeg på garantien..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.