#26 Skrevet Mai 14, 2009 Jeg går fra jobb kl.12,så håper vi får samlet en gjeng i de tider og,kjenner jeg har begynt å glede meg litt nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 14, 2009 Jeg er hjemme fra jobb hele dagen, så jeg hiver meg gjerne på en kolonne over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 15, 2009 Usikkert enda når eg kan gå fra jobb, håper på å gå tidlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 20, 2009 Begynner folket å komme i stemning for årets happening på Våler: vinke :? Jeg er i verfall begynt å glede meg veldigt: rock : Legger ut et bilde som jeg tok på søndags morgen på elverum campen i fjor: smil :. Disse ble tydeligt vis "Buret inne" pga dårlig oppførsel:p Pirater var det også på området så her var det best å være forsiktig, for kaptein og skute er ikke helt tamme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 28, 2009 Sitter å ser på yr.no nå, og på langtids varselet spøker de med rein hele vacn helgen: gråter :. Men vi får håpe at yr.no ikke får rett i sine prognoser, og at det heller blir knallvær hele den helgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 28, 2009 YR.no spøker alltid på langtidsvarselet. De klarte å bomme med 32grader på plassen en på jobben reiste på ferie nettopp, og jeg har enda tilgode å se noen som klarer å spå riktig vær over en uke fram i tid, de klarer jo knapt været i morgen, så det ordner seg nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 28, 2009 Jeg har bilen inne no for litt oppgradering, satser på en problemfri helg på banen: smil : Her blir det campingen på oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 29, 2009 får desværre ikke vært med denne runden kom litt brått på da bilen er akkurat ferdig , så litt redd for lange reiser enda før ordentlig testing men skulle gjerne stilt den ut =/ er med til Rudskogen treffet dog Mvh Dado 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 29, 2009 Endelig fått på passende senter ringer på BBS'en så nå er jeg klar for litt gokjøring uten vibrasjoner :-) ... Tar fri fredagen så tenkte å hive meg på i 10-12 tiden en gang. Fikk ikke plass på Campen men har nå fått et rom på hotellet i elverum... GLEDER MEG !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 29, 2009 Bare en uke igjen no gutter og jenter!,værmeldingene ser ut til og bli bedre og bedre!!, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 31, 2009 blir bra detta;) tilton clutch og ny kasse på s2`en så er klar for tur allikavel;) korti på dagen kjører folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 31, 2009 Avreise fredag ettermiddag i en VW LT Bobil i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 2, 2009 Slenger meg gjerne på felleskjøring i 11-tiden på fredag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 2, 2009 Blir en gjeng som er klare for avreise rett over 12,du vil ikke henge deg på oss da Trond?,eller har du dårlig tid?,hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 2, 2009 Blir ikkje avreise på meg Fredag, fikk ikkje fri fra jobb. Kommer dinglene bort på lørdag en gang...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 2, 2009 er det noe oppmøteplass for de som vil henge seg på gjengen som kjører i 12 tiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 2, 2009 er det noe oppmøteplass for de som vil henge seg på gjengen som kjører i 12 tiden? pleier å samles ved rundkjøringen på trengereid,vi kan sikkert bli enig om en tid der siden folk kommer litt rundtom fra?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 2, 2009 vi stiller hvertfall med 2stk bils fra sotra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 2, 2009 Blir en gjeng som er klare for avreise rett over 12,du vil ikke henge deg på oss da Trond?,eller har du dårlig tid?,hehe:) Har det alltid travelt med Audi, (leste du ikke VG her forrige dagen? :-)) Ser ikke bort fra at jeg slenger meg på på Trengereid om vi er noenlunde presis til avreise. Kunne vært greit å fått noe ut av kvelden på Hedmarken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 2, 2009 Samling på Trengereid klokken 12 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 3, 2009 Samling på Trengereid klokken 12 da? Tenker du på gatekjøkkenet som er rett ved rundkjørigen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 3, 2009 (endret) Stemmer det Jan Atle.... Der vi pleier å møtes.. Ser ut som vi satser på ca. 12 ja. Må vel ha "litt" slingrinsmon så vi får med alle som kommer.. Jeg har mobben med, så det er bare å ringe hvis man er på vei oppover og er noen min for sent ute.. Nummeret står i signaturen: vinke : Steike, ikke lenge til nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 3, 2009 møter på trengereid kl.12 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 3, 2009 stiller kl12. eg og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 3, 2009 Høres flott ut vi stiller 2 golfere fra sotra kl12. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...