#1 Skrevet April 14, 2009 Hei. Fikk en pakke fra statene i dag med noen godbiter fra Meguiars. Og da lurer jeg på hvordan dette skal oppbevares? Kan dette oppbevares i uteboden på både sommeren og vinteren? M.V.H Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2009 Hei. Fikk en pakke fra statene i dag med noen godbiter fra Meguiars. Og da lurer jeg på hvordan dette skal oppbevares? Kan dette oppbevares i uteboden på både sommeren og vinteren? M.V.H Stian Bør unngå minusgrader hvis du kan, så ta de evt inn på vinteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2009 Det var det jeg regnet med:) Men et par minus nå og da gjør vel ikke noe bare de står godt og varmt inne på vinteren:) M.V.H Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2009 Dette er hva jeg har kjøpt hvis noen lurer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2009 der er du i gang. oppevarer mine ting i et dedikert rom med termostaten på 5 grader. en god del av produktene tåler helt fint å fryse, men det er nå best om det ikke gjør det, mtp. konsistens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...