#1 Skrevet April 14, 2009 Har ettermontert xenon i nærlysene på bilen, men har et lite problem: høyrelampa har problemer med å tenne når lysbryteren står i "0" vrir jeg den på, så tenner den med en gang uten problemer. Hvis jeg så vrir bryteren fra på til av så begynner høyrelampa å blinke som en strobe. kan jeg omgå dette problemet med en liten fiks i vag-com eller må jeg inn med nye relèer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2009 Har bilen din automatisk kjørelys med redusert spenning? Kan høres ut som om du har for lav spenning med bryteren i "0" (automatisk kjørelys med redusert spenning). Sjekk spenninga inn til ballasten med bryteren i henholdsvis "0" og "1". Om du har automatiske kjørelys med redusert spenning, så kan dette fikses ved å "shunte" motstanden (motstandsledning?) som reduserer spenningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2009 jeg har automatiske kjørelys ja, men var ikke klar over at dette var med redusert spenning. skal ut å måle nå med en gang jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2009 stemte det. 11,5V i posisjon "0" og 13,6V i on. vet du hvilke kabler jeg skal kortslutte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2009 Lå en guide til dette på gamle hovedsidene, men de er vel borte tror jeg. Du må ta av sparkedekselet nederst på Høyre A-stolpe. Nederst er det ett rosa/rødt kontakstykke med kun 2 ledninger Hvit/gul. Dette må du adskille, så jumper du bare mellom de 2 hunnene, sånn att strømmen bare "snur" der. Har ikke noe bilde tilgjengelig, litt lettere enn å forklare sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...