#1 Skrevet April 14, 2009 (endret) Hei alle sammen. Jeg har en '98 polo (5-dørs) hvor beltene bruker en EVIGHET på å rulle seg opp. Merker det spesielt godt på førerside foran, der er det ofte jeg må selv "stramme" opp beltet når jeg kjører og DET føles ikke sikkert ut. Så leste jeg på et amerikansk forum at noen fabrikanter dekker reparasjon av dette for hele bilens levetid, da det er en sikkerhetsgreie. Kan dette gjelde også for min Polo ? Den har kun vært på originalt VW verksted siden ny og er kjørt 122'. Setter pris på svar/forslag. P.s. Har forsøkt å vaske beltene uten hell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2009 får spesialspray til dette,men fungerer som regel veldig greit å rulle de helt ut,spraye silikonspray på den innerste biten av beltet og rulle de ut inn en del ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2009 (endret) Jeg prøver umiddelbart..... ...og det fungerte. Takk - du sparte meg nettopp for 1500,- ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...