#176 Skrevet Juni 3, 2009 Da får dere ha godtur folkens, er drita mesunlig!!..... Når den største idioten har lagt sitt bryllup midt i våler treffet!.... Men jeg SKAL bli med på tur senere i sommer!.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Juni 3, 2009 Da får dere ha godtur folkens, er drita mesunlig!!.....Når den største idioten har lagt sitt bryllup midt i våler treffet!.... Men jeg SKAL bli med på tur senere i sommer!.... Vi ska på ACR Pero! Det er der det skjer;) God tur ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Juni 3, 2009 vi reiser en gjeng fredag kl 10:00 ca 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Juni 3, 2009 DA var jeg ferdig pakket og klartgjort bil:D Nå er det bare å mikse en ny cd til dagen i morgen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Juni 3, 2009 DA var jeg ferdig pakket og klartgjort bil:DNå er det bare å mikse en ny cd til dagen i morgen;) Kjæring Satsa på å pakke i morga tidli... mykje spennande på tv i kveld Spent på å sjå kor monge vi blir i morga... Tørr ej tippe to? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Juni 4, 2009 Kjøre i morga! Har plass i bil å hytte om noen trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Juni 4, 2009 Kjøre i morga! Har plass i bil å hytte om noen trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Juni 4, 2009 Då va vi framme på støa camping! Ta med dyne å pute... Evt sovepose! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Juni 4, 2009 Då va vi framme på støa camping! Ta med dyne å pute... Evt sovepose! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Juni 4, 2009 Då va vi framme på støa camping! Ta med dyne å pute... Evt sovepose! Kordan føret va over fjellet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Juni 4, 2009 Då va vi framme på støa camping! Ta med dyne å pute... Evt sovepose! Kordan føret va over fjellet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Juni 4, 2009 Då va vi framme på støa camping! Ta med dyne å pute... Evt sovepose! e ikke der nokke? senge tøy å slikt tøv da? bra vær? avreise fra shell kl 10.00 i marra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Juni 4, 2009 Då va vi framme på støa camping! Ta med dyne å pute... Evt sovepose! e ikke der nokke? senge tøy å slikt tøv da? bra vær? avreise fra shell kl 10.00 i marra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Juni 4, 2009 e ikke der nokke? senge tøy å slikt tøv da? bra vær? avreise fra shell kl 10.00 i marra! mange som starta kl 10 da? når er dere på åndalsnes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Juni 4, 2009 e ikke der nokke? senge tøy å slikt tøv da? bra vær? avreise fra shell kl 10.00 i marra! mange som starta kl 10 da? når er dere på åndalsnes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Juni 4, 2009 e ikke der nokke? senge tøy å slikt tøv da? bra vær? avreise fra shell kl 10.00 i marra! Sengetøy skal det vær. men det ekkje nokke å trakte etter. utronka vaskekluta:p så ta med eget. Avreise kl 10? Trodde vi skulle møte opp kl 10 ej. hehe Vell, la gå. her e me seint ute allerede:) E vell på åndalsnes i 11.30 tiden elns.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Juni 4, 2009 e ikke der nokke? senge tøy å slikt tøv da? bra vær? avreise fra shell kl 10.00 i marra! Sengetøy skal det vær. men det ekkje nokke å trakte etter. utronka vaskekluta:p så ta med eget. Avreise kl 10? Trodde vi skulle møte opp kl 10 ej. hehe Vell, la gå. her e me seint ute allerede:) E vell på åndalsnes i 11.30 tiden elns.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Juni 4, 2009 Føre va bra:-) va en del påbegynt hallferdig veiarbeid rondt om.. Sitte ut for hytta å grilla å pilsa no.. Overskya å småkaldt! God tur nedover.. Blir dritbra ditte her:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Juni 4, 2009 Føre va bra:-) va en del påbegynt hallferdig veiarbeid rondt om.. Sitte ut for hytta å grilla å pilsa no.. Overskya å småkaldt! God tur nedover.. Blir dritbra ditte her:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Juni 4, 2009 Gleder meg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Juni 4, 2009 Gleder meg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Juni 4, 2009 kor det ligg ann med hytte der nede? evt hotell? lite trua på telt vist værgudane ikkje vil vere me oss.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Juni 4, 2009 Sove i bilen... Det har jeg gjort to år på rad Var ikke i stand til å reise teltet og litt latog så slipper du myggbitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Juni 4, 2009 hatt en lang uke på jobb så har plan om å slappe av litt:P må vel vere noen som har nr til et hotell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Juni 4, 2009 Tror vi ska ha godt me ekstra hytte plass til nøds leie pris hehe Må jeg ta me thermodress? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...