#1 Skrevet April 15, 2009 Jepp, da har jeg lagt gullegget. Jeg knakk en pinnepolt i girkassa da jeg skulle feste bunnpanna Noen som har en ide på hvordan jeg skal få den ut? Sliter maks for å si det mildt. Er det en mulighet å bare bruke de tre fungerende brakettene for å feste bunnpanna eller er det å be om lekkasje? Begynner å bli litt desperat her og alle svar mottas med stor takk! Legger ved et bilde av elendigheta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2009 bor ut og gjeng opp hullet på nytt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2009 Hvis du ikke kommer til med en rørtang så ville jeg har slipt ned bolten og deretter boret den ut. Hvis du begynner med et lite bor for å treffe så godt du kan i senter av bolten og deretter øker i små step så vil du til slutt sitte igjen med stort sett bare gjengene. Til slutt bruker du en gjengetapp og frisker opp hullet som er der. Alternativt kan du gjenge opp til en større dimensjon. Jeg ville ikke montert uten bolten. ...og der var R-A også gitt... *S* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2009 Tusen takk for tipsene! Får kjøre bort på Biltema og kjøpe et gjengesett. Det som bekymrer meg litt er at godset rundt bolten er veldig tynt. Kun en tynn aluminiumshylse på en måte. Litt vanskelig å se på bildet, men med litt godvilje vises det. Noen som vet om jeg vil ødelegge noe hvis jeg er nødt til å bore meg helt opp i selve kassa og gjenge opp der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...