#1 Skrevet April 15, 2009 Trenger litt inspirasjon til valg av felger til min allroad. Bilen skal selges om ikke lenge, så hadde til nød gått med 19" Men ser for meg at 20" er veien og gå=) Hadde en tidligere med den nye S8 replica felgen i 20", og det var tøfft, men kan ikke ha samme nå. Var en lite tur innom tanken på 19" Rs6, denne leveres med et25=) Har spacere, så hvis noen har noen gode tips, og gjerne bilder hadde det hvert kanon bra=) På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2009 Ingen som har noen bilder eller tips=)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2009 (endret) Børge Olsen (BO Racing) hadde 19" MTM Bimoto på sin. De passet veldig bra. http://193.75.53.144:8080/boracing/faces/index.jsp Denne mener jeg har 20" OEM A8 felger. Ser bra ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2009 MTM bimoto er knallfine hjul, men koster møøøje=) Ser ut som jeg går for Tomason TN4 9.5 et30 med spacer. Hadde disse felgene på min gammle A4, og var utrolig fine på den bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...