Skal legge i hakk i felger, spackel?

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Skal shine opp felgene nå når jeg bytter dekk, hvordan vil det gå med finspackel fra biltema, grunne og så lakke ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke at jeg har så peiling på dette, men finsparkel vil vel sprekke og falle av ganske fort.

 

Vet at plastic filler fungerer til dette. Biltema har et felgrep. kit som fungerer ok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å bruke kjemisk metall? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å bruke kjemisk metall? : klø :

 

Ja det funker greit, tinn og f.eks! Men det letteste er vel glassfiber sparkel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjemisk metall har jeg brukt mye og det er det beste jeg har funnet iallefall. Det er lett å jobbe med og lett å pusse for å få det jevnt.

 

Den rep greia på biltema syntest ikke jeg var noe særlig, for den er gjennomsiktig å vanskelig å se når du skal pusse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, da kjører jeg på med kjemisk metall, felgene skal jo lakkes oppå så fargeforskjell spiller ingen trille.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en på jobben min brukte aluminiums sparkel å det fungerte helt utrolig bra faktisk :) mener han kjøpte det på biltema eller noe?:S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.