#1 Skrevet April 15, 2009 Hei.. Skal shine opp felgene nå når jeg bytter dekk, hvordan vil det gå med finspackel fra biltema, grunne og så lakke ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2009 Ikke at jeg har så peiling på dette, men finsparkel vil vel sprekke og falle av ganske fort. Vet at plastic filler fungerer til dette. Biltema har et felgrep. kit som fungerer ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2009 Hva med å bruke kjemisk metall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2009 Hva med å bruke kjemisk metall? Ja det funker greit, tinn og f.eks! Men det letteste er vel glassfiber sparkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2009 Kjemisk metall har jeg brukt mye og det er det beste jeg har funnet iallefall. Det er lett å jobbe med og lett å pusse for å få det jevnt. Den rep greia på biltema syntest ikke jeg var noe særlig, for den er gjennomsiktig å vanskelig å se når du skal pusse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2009 Okey, da kjører jeg på med kjemisk metall, felgene skal jo lakkes oppå så fargeforskjell spiller ingen trille. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2009 en på jobben min brukte aluminiums sparkel å det fungerte helt utrolig bra faktisk mener han kjøpte det på biltema eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...