#1 Skrevet Desember 5, 2004 Gratulerer med dagen Luis... Stor gutt jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2004 takk takk.. jau, begynner å bli det nå.. hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2004 Gratulerer deg igjen jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2004 Får nesten slenge meg på her jeg også. Gratulerer med 22 årsdagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2004 Får nesten slenge meg på her jeg også. Gratulerer med 22 årsdagen Complianos felice! Digg å våkne fyllesjuk på bursdagen sin sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2004 Grattis da Luis Snart meg å nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 5, 2004 Grattis Luis... selv om du i boka mi var 23 når vi skulle på båten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 5, 2004 Grattis med dagen da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 5, 2004 Hiver meg på i rekken av gratulanter!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 5, 2004 Gratulerer med dagen. Ikke bra å drikke så fælt, synes du må bli med oss også snart på fylla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 5, 2004 Gratulerer med dagen. Ikke bra å drikke så fælt, synes du må bli med oss også snart på fylla. har vært på fylla i 3 helger på rad jeg nå, men søker til litt mere urbane strøk:D;) jau, for ta ei kule her hjemme snart også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 5, 2004 Complianos felice! Digg å våkne fyllesjuk på bursdagen sin sikkert takk takk.. spansken din gikk bra igår den.. hehe.. var faktisk ikke så ille som jeg trodde jeg kom til å bli igår natt, når jeg kom hjem... hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 5, 2004 Grattis Luis... selv om du i boka mi var 23 når vi skulle på båten det har vi ikke sett:D takk takk alle sammen for gratulasjoner:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 5, 2004 takk takk.. jau, begynner å bli det nå.. hehe:) dette kunne du jo ha sagt i går slik at vi kunne ha sjenka deg enda fullere!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...