Har du erfaring med Glare produkter?

Anbefalte innlegg

Har noen her eraring med Glare? Et par ting jeg lurer på.

 

Har kjøpt inn Glare regulerbar polermaskin. En flaske med mikrofinish og proff polish.

Har ikke prøvd mikrofinish enda siden jeg er fersk på roterende, men polishen virker bra, men jeg leste på etiketten på polishen og det står at den ikke skal kombineres sammen wax produkter.

 

Hvorfor det?

 

En anne ting jeg lurer på er hvilken hastighet/rpm man bør kjøre på med en roterende maskin. Denne Hurricane maskinen fra Glare virket ganske sterk og jeg turde ikke helt og kjøre opp på turtallet.

 

Og til slutt, hvilken lakkforsegling anbefaler du?? Har selv Deep Clean System fra MG og synes ikke den wax'n som skal være siste steg holder noe særlig. Tre fire vask så blir den tynn. Men det blir jo blankt:)

 

Shiner opp en 04 modell merce, som er mørkblå (ikke metallic) skal fortsette på den i morra med siste strøket.

Tar og legger ut noen bilder i morra.

Jeg bruker da Glare og siste strøket blir MG sin carnuba wax:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.