Xenon problem. HELT mørkt!

Anbefalte innlegg

Monterte facelift lykter på passaten idag og satte xenon i både nær og fjernlys.

hadde forventet meg et strålende lys, men fikk totalt mørke!

er ikke antydning til liv i noen av pærene! ikke engang parklyset.

Hva kan være galt? alle sikringene er intakte, kan det være et relè??

uff å jeg som hadde gleda meg til å teste nå i kveld..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettermotert eller original xenon?

I første omgang ville jeg gått over alle koblinger, både for å sjekke at alt er koblet rett, og at alle koblingene er skikkelig satt i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ettermontert xenon i facelift linselykter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det forskjellige utgaver av tilkoblings-pluggen ute å går? det er litt forskjellig layout på pinnene på den gamle og den nye lampa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Prøv å snu kontakten inn på ballasten:) Om det er kina produkter så har jeg opplevd at rød er minus og svart er pluss strøm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har nå finni feilen. dette er lamper og xenon sett fra NBS, og er produsert av depo=taiwan.

fargekodinga av kablene i lampene stemte ikke med det vi er vant til, og siden det virker som om ballasten også fungerer som en diode så fikk ikke parklyspæra heller strøm.

det ble ihvertfall lys nå.

virker forresten ikke som om 6000K settet fra NBS er like blått som 6000K settet jeg har fra før av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.