#1 Skrevet April 15, 2009 Jeg og Kim fant ut at vi drar til toy`s imorgen siden det er to uker siden sist nå.. Så det er bare å komme. Det er meldt knall vær å greier. Men husk Neste torsdag den 23 april 2009 er det Gundersen Sportscar i Råde som det står i kalenderen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2009 Jeg og Kim fant ut at vi drar til toy`s imorgen siden det er to uker siden sist nå..Så det er bare å komme. Det er meldt knall vær å greier. Men husk Neste torsdag den 23 april 2009 er det Gundersen Sportscar i Råde som det står i kalenderen Jeg svinger innom i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2009 så bra..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2009 var det no liv i går? blir nok ikke no råde tur på meg, men vårmønstring i ås stiller jeg opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...