Kickdown audi 80 cabriolet fungerer ikke

Anbefalte innlegg

Som nevnt i topic har kickdown på min audi 80 cabriolet med NG-motor slutta å fungere. Uansett hvor mye jeg prøver vil ikke kassen gire ned. Kickdown fungerte utmerket før jeg satte bilen i garasjen for vinteren.

Noen som har vært bort i samme problemet eller vet hva som styrer kickdown?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er temmelig sikker på at det er en egen wire til dette som jeg tror går fra gasser/innsprøytning til kassa di.

Hvis denne er røket eller ikke er riktig justert får du ikke kickdown til å virke.

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg sjekke det i morgen, har jo skifta toppakning på bilen i vinter, så mye mulig at den wiren som du snakker om muligens kan være litt slakk etter å ha vært av med innsuget.

Takker for svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er temmelig sikker på at det er en egen wire til dette som jeg tror går fra gasser/innsprøytning til kassa di.

Hvis denne er røket eller ikke er riktig justert får du ikke kickdown til å virke.

Lykke til!

Fant ingen wire som går til girkassen, ser bare noen ledninger som går inn på kassen. Er det elektronisk styrt da, evt. hvor sitter da releet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.