#1 Skrevet April 15, 2009 Som nevnt i topic har kickdown på min audi 80 cabriolet med NG-motor slutta å fungere. Uansett hvor mye jeg prøver vil ikke kassen gire ned. Kickdown fungerte utmerket før jeg satte bilen i garasjen for vinteren. Noen som har vært bort i samme problemet eller vet hva som styrer kickdown? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2009 Er temmelig sikker på at det er en egen wire til dette som jeg tror går fra gasser/innsprøytning til kassa di. Hvis denne er røket eller ikke er riktig justert får du ikke kickdown til å virke. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2009 Da skal jeg sjekke det i morgen, har jo skifta toppakning på bilen i vinter, så mye mulig at den wiren som du snakker om muligens kan være litt slakk etter å ha vært av med innsuget. Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 21, 2009 Er temmelig sikker på at det er en egen wire til dette som jeg tror går fra gasser/innsprøytning til kassa di. Hvis denne er røket eller ikke er riktig justert får du ikke kickdown til å virke. Lykke til! Fant ingen wire som går til girkassen, ser bare noen ledninger som går inn på kassen. Er det elektronisk styrt da, evt. hvor sitter da releet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...