Anbefalte innlegg

Endelig fått 3,5 cm spacere fra P&R i dag, noe jeg måtte ha da felgene har 40 i impress, bygger perfekt ut med disse spacerne, dette er bak og har 20 mm momo foran...

 

Satt på 20 tommers ASA felger med 9 i bredde med 275 30 Nankang dekk... Men det subber fælt...

 

Bilen er ikke senket, men allikevel så går det ikke å kjøre..

 

Var nok litt rask med å bestille dekk, så ser ut som om jeg må sette på noe annet..

 

Noen som vet hva som går på uten subbing? Må jeg ned på 25 profil ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er org dim?

 

http://www.dekkalkulator.com/jk/dekk.php

 

bare sjekket i forhold til 235/40 18 f.eks (men vet ikke hva org dim på rs4)

Så passer 25 profil bedre ja!

 

Men 275 var da bredt, foran og bak? Subber det overalt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

225/30- 20 vil vell vere det som er nermest lik rulleomkrets som orginal..( 255/35-18)

mener jeg har sett noen rs4 på nett med 245/30-20, til sammenligning kjører vell di fleste som har 19" med 265/30..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener da å ha lest at mange kjører med 275 25 20 også ?

 

275 rundt hele, subber verre bak enn foran...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nankang dekk på en RS4... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nankang dekk på en RS4... : klø :

 

Vel, har kjørt med hankook, michelin pilot sport, p zero osv på s3en, og helt ærlig så synes jeg nankang er desidert de beste dekkene, prisforskjellen i så store dimensjoner er såpass liten, velger det kun pga at jeg er ekstremt fornøyd med de...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig fått 3,5 cm spacere fra P&R i dag, noe jeg måtte ha da felgene har 40 i impress, bygger perfekt ut med disse spacerne, dette er bak og har 20 mm momo foran... Satt på 20 tommers ASA felger med 9 i bredde med 275 30 Nankang dekk... Men det subber fælt...Bilen er ikke senket, men allikevel så går det ikke å kjøre. Var nok litt rask med å bestille dekk, så ser ut som om jeg må sette på noe annet..Noen som vet hva som går på uten subbing? Må jeg ned på 25 profil ?

 

275/30 20 er ca en tomme for store hjul ja og 275 bredde sammen med ET5 (ET40-35mm spacer hvis jeg har skjønt det rett) hjelper jo ikke akkurat mht subbing heller.

 

Du bør nok kjøpe andre dekk. Hvis du skal beholde det lave ET fordi det går greit for felgen sin del, så ville jeg gått for 245/30 20 rund baut. 275/25 kan også funke, men hvorfor ha så brede dekk på 9 toms felg... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok 245 30 20 ja, skal bestille \ bytte til det i dag eller morgen, så ordner det seg nok for vi tro, det er jo nesten identisk rulleomkrets som vinter dekka 235 35 19 også.. så det bør jo gå veldig fint..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.