bytte bærearmer på audi 100 avant 92.

Anbefalte innlegg

god kveld :)

Var i dag på Tema og kjøpte meg nye bære armer til audien.

Skall det byttes noen hylser i samme slengen eller er det ikkje slikt i foringen på Audi 100?

Og må jeg på forstillings kontroll etter bytte av stagene med bære kule?

Sikkert et dumt spørsmål menn ;)

Håper på svar håper og få tatt jobben i helgen :)

Mvh Alf Arne Hauso

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger vel egentlig ikke noe forstillingskontroll, da du ikke dejusterer noe. Bærearmen er jo fast..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, det var det jeg antok. menn var jo ikkje sikker. Menn om det har vert slitasje sist det har vert tatt forstillings kontroll, vill vell hjulstillingen bli feil nå? :).

Skall det stå noen klips, inne i foringen eller noe slikt, eller følger alt med når jeg handlet hosbiltema? :).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, det var det jeg antok. menn var jo ikkje sikker. Menn om det har vert slitasje sist det har vert tatt forstillings kontroll, vill vell hjulstillingen bli feil nå? :).

Skall det stå noen klips, inne i foringen eller noe slikt, eller følger alt med når jeg handlet hosbiltema? :).

Det skal stå en hylse gjennom foringen ja, delenr 4A0 399 413 A. Kan være grei å ha kjøpt på forhånd, da den fort kan bli ødelagt dersom du må bruke makt for å få løs bærebroen. Vet ikke om denne følger med på biltema broene, men det ser du. Dersom foringene dine har vært slitt sist det ble tatt 4hjulskontroll så er sannsynligheten for at du må ta ny kontrol absolutt til stede ja. Dette merker du fort etter at du har skiftet bærebroene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal stå en hylse gjennom foringen ja, delenr 4A0 399 413 A. Kan være grei å ha kjøpt på forhånd, da den fort kan bli ødelagt dersom du må bruke makt for å få løs bærebroen. Vet ikke om denne følger med på biltema broene, men det ser du. Dersom foringene dine har vært slitt sist det ble tatt 4hjulskontroll så er sannsynligheten for at du må ta ny kontrol absolutt til stede ja. Dette merker du fort etter at du har skiftet bærebroene.

Takk takk. Da skall jeg ta meg en tur på møller og handle meg nye hylser i dag. Like greit og bytte demm/ha dem for sikerhets skyld. neppe det dyreste heller vil jeg tro så.

Mvh Alf Arne Hauso

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke bestandig du merker om hjulstillingskontroll må tas, før du skal se litt på hjulene, og ser at korden har dukket opp ved indre skulder...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.