#1 Skrevet April 16, 2009 Da har det parkert en ny bil i vaskehallen på jobben. Denne gangen er det "en av mine drømmebiler". Noen som kan se hva det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2009 Tiguan, ser det ut som. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2009 Næh tror ikke det er Tiguan. Dette var utrolig frustrerende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2009 Tiguan, ser det ut som. Nei ikke Tiguan, er faktisk ikke et VAG produkt engang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2009 Hmm, da kan jeg jo "tippe" Alfa 156. Tenkte på det når jeg skrev Tiguan at det var litt merkelig med en Autoital-skiltplate på en slik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2009 Må være noe alfa greier. Ser også at skiltet er helt til venstre! Fine biler de! Bare synd de ser helt på trynet ut med skiltet forran.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2009 Hmm, da kan jeg jo "tippe" Alfa 156. Tenkte på det når jeg skrev Tiguan at det var litt merkelig med en Autoital-skiltplate på en slik. Du tok den fort, ja det er en Alfa 156 GTA 3.2. Det er en sinnsykt rå bil med en fantastisk rå motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 16, 2009 Skal selvfølgelig ta masse bilder av både motor og hele bilen underveis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 16, 2009 Jeg får ikke gjort noe på jobb før jeg finner ut av dette.. Pokker!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 16, 2009 Se der ja. Back to work:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 16, 2009 Da her jeg kommet igang med bilen. Først spylte jeg av hele bilen, så er det avfetting (KCL dele/motorvask) Her skumlegger jeg bilen med DP Xtreme foam formula Så var det felgene, de var/er jævlige Fotografen har ikke kommet enda, så det er dårlige mobilbilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 16, 2009 Ferdig clayet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 16, 2009 Nå har fotografen kommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 17, 2009 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 17, 2009 Bilder er vi gla' i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 17, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 17, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 17, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 17, 2009 Etter 11 timer ble den pen igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 19, 2009 Må si at eieren ble meget fornøyd. Bilen rakk jo selvfølgelig å bli støvete før overlevering, så han virket litt kritisk syntes ikke den var helt 100 %. Men på lørdag var han på treff på rudskogen, fikk vasket av støvet og parkert ved siden av noen andre alfa'er med samme farge. Da ble han 110 % fornøyd. Bilen hans var mye blankere og dypere i fargen enn de andre bilene . Så når eieren ble så fornøyd, så må jeg vel si meg fornøyd jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 19, 2009 Med den korreksjonsjobben du har hatt på panseret, så hadde han vært uforskammet, hvis ikke han hadde vært fornøyd! Skal nok få lagt ut de siste bildene jeg har. Har lungebetennelse og kikhoste, så har vært litt slått ut de siste dagene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 19, 2009 Med den korreksjonsjobben du har hatt på panseret, så hadde han vært uforskammet, hvis ikke han hadde vært fornøyd! Skal nok få lagt ut de siste bildene jeg har. Har lungebetennelse og kikhoste, så har vært litt slått ut de siste dagene Gleder meg til de siste bildene kommer. Du må ha riktig god bedring Mikael. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 19, 2009 Utrolig bra korrigert Busch ! Skjønte med engang at det kom til å bli seint med tanke på panseret. hehe Takk for alle tips og for at jeg fikk komme og se på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 20, 2009 Utrolig bra korrigert Busch !Skjønte med engang at det kom til å bli seint med tanke på panseret. hehe Takk for alle tips og for at jeg fikk komme og se på. Ble litt sent ja Ja, panseret blei bra tilslutt det. Det er bare å komme en annen gang det, nå vet du hvor jeg holder på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 21, 2009 hehe, Den er god ! Kommer nok flere ganger om du er interessert i litt besøk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...