#1 Skrevet April 16, 2009 Hei, Jeg har fått en 2-er på ytre endeledd på EU-kontrollen, og må bytte sk***ten. Jeg har sjekket priser litt rundt omkring og Biltema ligger på halve prisen av nærmeste utfordrer biltema: 130 Meca: 280 Autoproducts Nord: 305 Mekonomen: ~450 Møller: tørr ikke sjekke Det som er problemet er at det på biltema sine sider står at den delen er for biler uten servo. Jeg har servo, og da blir jeg litt usikker. Hva har servoen med dette endeleddet å gjøre? Er det noen forskjell på disse delene fpr passater med og uten servo? Noen som har erfaring med dette? Samtidig fikk jeg en 2-er på "forurensing". dvs lekasje på topplokkpakningen. Fattern sier det er bare å ta av lokket og smøre opp pakningen og smekke det på igjen. Hva tror dere? trenger jeg en ny pakning? Det svetter litt olje på høyre side av toppen sett forfra. Kryss i taket: Ingen anmerkninger på bremser (eller ettermontert IC) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2009 IKKE kjøp endeledd på biltema. trodde jeg skulle spare noen kroner når jeg hadde passat 35i ved å handle endeledd på biltema. bytta til ny biltema etter en måned, og bytta til mekonomen etter enda en måned, leddet fra mekonomen holdt. hold deg også unna drivknuter fra biltema! har testa de også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...