#1 Skrevet April 16, 2009 Jaja, godt folk..Da er det tid for Motorroma utstilling i Bjugn hallen i år også Hallen er 188m lang, 74m bred og 19m høy. Dette gir oss 12500m2 gulvplass å boltre oss på. Var et meget velleykket treff ifjord, masse folk og entusiaster kom og ikke minst mange flotte biler. Var ikke mange fra Klubben som kom ifjord, i år kommer det iallefall en stk rå RS2 fra Lensvika, og håper flere vil ta turen innom for å se. Selv skal jeg dit, men ingen biler skal utstilles i år, muligens H2'n til Pappsen enest. Håper på mange folk fra Trøndelagsområde kan ta turen innom for en titt, og en hyggelig prat:) Kotaktperson: Europeisk veteran / Militære kjøretøy / Gatebil: Kjell Hoff Tlf: 41237201 Epost: kjehoff@broadpark.no Håper og tror Fosen Tools skal ha utstilling og salg av verktøy i år også, noe de hadde ifjord og vant pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2009 Mulig jeg stikker innom en tur på dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2009 Fin Lørdagstur dette , må vel ta seg en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2009 Flott:) Skal ivei med S6'n, for morro skyld..Håper å treffe på dere begge 2:) Har jo nr ditt Marius, så slår vell sikkert på tråden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2009 (endret) Flott:) Skal ivei med S6'n, for morro skyld..Håper å treffe på dere begge 2:) Har jo nr ditt Marius, så slår vell sikkert på tråden.. Greit det ja. Regner med det blir tur på lørdagen til meg også. Er det noe hjemmeside eller mer info om dette treffet noe sted? Edit: Ser jo nå att det er streetcars på Lånke denne lørdagen. Vært morro og fått med seg begge deler, så kanskje motorrama på søndag istede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2009 Her Marius, har du amcar siden til Fosen.. http://www.amcarfosen.com Skal ivei på Lørdag og Søndag, men hadde håpet på Lokallagstreff på Nidarvollen på Søndag også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2009 kommer du til tr.heim søndag Tom? lurer på om jeg skal til lånke eller bjugn:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 28, 2009 Kom til Bjugn..(Kan ikke svikte hjemmeplassen din) Ja, plana er å komme inn til Tr.Heim på Søndag kveld..En snartur, hvis alt går etter planen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 29, 2009 skal tenke litt på det:) send meg mld da om du kommert til tr.heim, om jeg tar turen til bjugn kjører jeg sikkert søndag tilbake jeg også.. kanskje kjøre sammen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 29, 2009 skal tenke litt på det:) send meg mld da om du kommert til tr.heim, om jeg tar turen til bjugn kjører jeg sikkert søndag tilbake jeg også.. kanskje kjøre sammen? Vi får se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 29, 2009 tror ikke jeg kommer til fosen, men si fra om du kommer til tr.heim:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 1, 2009 tror ikke jeg kommer til fosen, men si fra om du kommer til tr.heim:) Oki. Kommer ikke til Tr.Heim desverre..Penga gikk med til RS2 manifold istede:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...