#1 Skrevet April 16, 2009 Hei! Jeg monterte ny resirkventil for ikke så altfor lenge siden men syns den åpner litt for lett. Kunne tenkt meg litt mer lyd: smil : Har byttet fjær og shimset den opp men alikevel så syns jeg den åpner for tidlig. Så kom jeg over det bildet her en dag, min ventil er helt lik tror jeg men den er montert "sideveis" i forhold til de på bilde. Hva er egentlig rett? Skulle jeg ha montert min sånn som på bilde eller? Kanskje en dårlig forklaring men. Hos meg kommer liksom trykket rett på fra undersida på stempelet. På de på bilde så går vel trykket rett i sida på stempelet? http://i229.photobucket.com/albums/ee82/Silverkings4/IMGP2434.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2009 Riktig montering er å ha trykket på undersiden av stempelet. Og ikke på siden slik som på bildet. Om det har noe for seg å få trykket på siden eller ikke er jeg usikker på. Vil du ha noe mer lyd så må du enten bytte til dumpventil (som ikke er så bra) eller chippe bilen for å få opp ladetrykket. regner med at du har montert åpent luftfilter. Hvis ikke så vil dette gi noe lyd. Mer trykk vil gi ganske bra lyd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...