#1 Skrevet April 16, 2009 Har en Golf 5 på vei til meg, den bør ha et par nye deler (en liten skade foran på skjermen) gjør at jeg kunne tenkt meg å bytte front + skjerm. Noen som har noe sånn? Det er en Sportline, er det noe forskjell der mot andre fronter? En GT front hadde kanskje vært noe? Passer den? Hvilke alternativer er det egentlig? (vet om GTI, R32 og GT) Kan også være interessert i helt original front, sportline. Bilen er sølvdfarget (Petter S. skal du selge din front? ) Det er en 2005 mod, ikke stasjonsvogn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2009 (endret) Min originale er strax til salgs ja Har selv lenge lett etter GTi frontfanger, både innlands og utlands. Men faktisk vanskelig å få ta i. Gutta på Ebay gidder ikke sende, hvis de først tar seg bryderiet så tar de seg godt betalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2009 Topp. Bare si ifra når du er klar til å sende den fra deg du. Din var sølv, sant? Hva må en regne med å betale for en front da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2009 Den er sølv ja, pris? Tja, den har sikkert det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2009 tmtuning har vel en god del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2009 Min originale er strax til salgs ja Har selv lenge lett etter GTi frontfanger, både innlands og utlands. Men faktisk vanskelig å få ta i. Jasså? Den er sølv ja, pris? Tja, den har sikkert det også Haha, du og priser Sanni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2009 Har en Golf 5 på vei til meg, den bør ha et par nye deler (en liten skade foran på skjermen) gjør at jeg kunne tenkt meg å bytte front + skjerm. Noen som har noe sånn? Det er en Sportline, er det noe forskjell der mot andre fronter? En GT front hadde kanskje vært noe? Passer den? Hvilke alternativer er det egentlig? (vet om GTI, R32 og GT) Kan også være interessert i helt original front, sportline. Bilen er sølvdfarget (Petter S. skal du selge din front? ) Det er en 2005 mod, ikke stasjonsvogn. Jeg har en VW org. R32 grill til overs som evt. er til salgs ? Splitter ny fra Møller, ny pris er vell ca 7 000 + ........ men da "må" du også ha hele frontfangeren, med mindre du er rå til å modde. GT sport fronten er stilig, GTI fronten er tøff, R32 fronten er elegant men skal du skille deg ut men ikke nødvendigvis skrike det ut: Kjøp deg R-line! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2009 Ser mye på GT fronten ja, må jeg innrømme Tror GTI og R32 blir litt for hvasst på denne bilen, med orig. sportsunderstell og sikkert ikke alt for store felger heller Tror det fort kan ende på GT fronten, hvis jeg finner den til en fornuftig pris. Vet du delenr på denne? Familiealbumet mitt fungerer ikke i dag, tydeligvis... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 20, 2009 Vet du delenr på denne? Ikke før imorgen men kan skrive det inn her da om du ønsker.. Her er R-line som jeg anbefaler da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2009 Jasså? Haha, du og priser Sanni Hehe, leita faktisk ganske lenge før jeg fant annonsen din. Sendt mange mailer til folk på Ebay, høggere i DK osv. Men det er den frakta.... Tenkte en 3000kr(?) for komplett front, fanger, grøftelys, grill, ja alt i fronten uten lykter og lyktespylere... Er vel kun grillene som er forskjellige på GTi og GT. R32 og R har en litt mer elegant lokk, GTi er barskere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 20, 2009 Gedsted autoopphugg i danmark hadde en gti fanger, men jeg slo det fra meg. Mange fangere på ebay, men er jo frakt fra 100 euro til 500 euro liksom.. Pakken blir jo rimlig STOR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 26, 2009 Noen som har bygget om fra vanlig til GT/GTI/R32 eller R-line? Skjønner disse evt er lik. Har noen fronter (nesten komplette) på hånden, som er originale. Men skulle funnet en DIY først, så jeg vet evt hvor mye jobb det er. Evt så er det Tmtuning etc men kunne vel egentlig tenkt meg å ha en helt original front? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 27, 2009 Henger meg på den DIY`en! Skal av med fangeren min snart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 27, 2009 Jeg har bytta! Du må av med alt inn til frontplata. Denne er også anderledes. Og R32 fangeren er en helt egen fanger enn GT/GTI og muligens R-line? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 27, 2009 Så: hele frontfangeren av, den er grei. Hvordan passet det med skruer etc? Vet at grillene (også de små) må byttes. Samme med lyktespylere og "toppen" på disse. Men er det noe mer da? Ser noen sier du må bytte "det innenfor" fangeren, måtte du det? Eller kan det lett "moddes"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 27, 2009 Vet ikke om det lar seg gjøre å modde noe av orginal delene. Jeg har bytta både radiatorramma og selve støtfangeren. Skal visst nok være forskjell på entring av skruehull osv. På bildet ser du hvor mye som måtte av før det ble montering igjen. Måtte også kjøpe nye noen føringsprofiler som sitter rett under hovedlyktene som fangeren skal festes i. Jeg bruker orginal innerskjermene men disse er 2-3cm smalere enn de for R32. Husker ikke om hullene passa over eller om de bare ble brukt noen karosseri skruer for å feste det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 28, 2009 NBS har en Dietrich frontfanger som passer min rett på. Den koster 3660,- kr og så må jeg ha grill og de smågrillene pluss lister i tillegg. Men de sier at det er kun den originale GTI grillen som passer på? Er ikke GT grillen lik som GTI grillen? Skulle det være mulig å sette GT grillen på Dietrich fangeren? (og fint om noen har erfaringer med denne, by the way...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 28, 2009 Hva NBS har vet jeg ikke men jeg vet at hvis man skal bytte fra standard til GT/GTI/R32 trenger man ny frontplate. Har man GT/GTI kan man kun bytte fangeren til R32. Jo GT grillen er lik GTI grillen så det skulle passe. Har du link til den fangeren du mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 28, 2009 ASP=5431113[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=2008[O]amp;Varegruppe=0362"]her er link Ser nå at prisen er helt annerledes på nett? Men dette skal være Dietrich sin. Passer til vanlig Golf V, ikke til GTI. Original GTI grill skal monteres "oppå" Så det jeg lurer på da, er om GT og GTI grill er helt pokkers lik? (fester etc) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 30, 2009 Jeg har en original GTI bakfanger og eksos fra katalysator og bak til salgs snart.Interessert? Jeg skal ha noe nytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 30, 2009 GTI bakfanger er plug&play. Iallefall den som er av glatt plast. Jeg har replica frontfanger til min og passformen var grei nok på fangere, men litt dårlig på grillen (men skal nok klare å mekke det til). GT og GTI ser jo temmelig lik ut, men jeg vet ikke om det er like fester. Slik jeg har skjønt det så kan man ikke bruke orginal GTI frontfanger på en "vanlig" golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 30, 2009 Du skulle ikke hatt deg en slik US Jetta fanger og grill da? Hadde ikke tenkt å bytte, men hvem vet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 30, 2009 Sondre: Joda, så lenge det er billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...