Tilhengerfeste Golf 2 Syncro

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet ut at jeg har bruk for et tilhengerfeste på bruksGolfen min, som er en Syncro fra 1990. Kan noen bekrefte om det er samme hengerfeste til en Syncro som det er for en FWD? Snakker da om en bil med små støtfangere, og ikke 90-fangere...

Evt noen som har et tilhengerfeste å selge meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er samme feste på syncro som fwd, så har jeg vurdert å skru av mitt. Har en 86 gti 16V som det står montert feste på...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er samme feste på syncro som fwd, så har jeg vurdert å skru av mitt. Har en 86 gti 16V som det står montert feste på...

Det er ikke noe å vurdrere en gang... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det som ikke er å vurdere en gang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det som ikke er å vurdere en gang?

Å skru av tenker jeg..: rolleyes

Men på jetta fwd og syncro er det hvertfall helt ulikt. Er selve bjelken i fangeren det sitter i på syncroen, mens det går en stubb under bilen på fwd.

Var ute og titta på bilene nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men på jetta fwd og syncro er det hvertfall helt ulikt. Er selve bjelken i fangeren det sitter i på syncroen, mens det går en stubb under bilen på fwd.

Var ute og titta på bilene nå.

Er du sikker på at dette er pga fwd/Syncro, eller kan det være pga forskjellige produsenter av hengerfestet?

På Golfen så sitter vel hengerfestet i støtfangerfestene, gjør det ikke det? Det er jo samme støtfanger på fwd vs Syncro, så da må vel festene være de samme?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bekrefter at det på fwd sitter i støtfangerfestene. Men, om det gjør det på syncro er jeg usikker på.

Burde jo gjøre det, kan ikke se for meg at det skal være noen annen måte å feste det på når det gjelder syncro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg får skaffet et feste til en FWD så er det fort gjort å finne ut om det passer på Syncro også, bare å forsøke å montere det. Noen som har et å selge meg, gjerne på det sentrale østlandsområdet? Skal innover i begynnelsen av neste uke... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du sikker på at dette er pga fwd/Syncro, eller kan det være pga forskjellige produsenter av hengerfestet?

På Golfen så sitter vel hengerfestet i støtfangerfestene, gjør det ikke det? Det er jo samme støtfanger på fwd vs Syncro, så da må vel festene være de samme?

Ikke helt sikker på det nei.

Må titte litt nærmere etter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er like så lenge du har den typen som er montert på støtfanger festene hvertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.