#1 Skrevet April 16, 2009 Har en 07 Touran 1,9TDI med DSG, den har i det siste bare gitt ifra seg bare mer og mer BRRRRR og RRRRRR og DUNK! Det vil si at ved visse turtall spesielt i underkant av 2000 omdr og jeg gir litt gass uten at den girer ned så vibrerer det godt og en skikkelig durelyd. Og når jeg skal legge over ifra Drive til Revers så må jeg ta det pent med gassen eller vente lenge føre jeg tråkker på gassen, hvis ikke så napper den skikkelig avgårde. Kan dette være symptomer på noe galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2009 kansje en mekatronik enhet som er på tur eller svinghjul (vibrasjon) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2009 Hmm...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2009 jeg å tenkte på svinghjulet siden du sier at det vibrerer brrrrrrr i bilen ved lavt turtall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2009 jeg å tenkte på svinghjulet siden du sier at det vibrerer brrrrrrr i bilen ved lavt turtall. I det jeg gir gass ja, men ikke vel å ligge på lavt turtall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2009 nei -visst du gir gass og bilen skal dra fra lavt turtall. da kan du få en sånn lav brrrrr og en slags vibrasjon i bilen. spesielt hvis du har en chippa bil med mye nm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2009 Vetta pokkern hvor mye nm dem tok ut av bilen jeg .......jobber med å skal få ut softwaren føre jeg reise til forhandler og klager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 16, 2009 Vetta pokkern hvor mye nm dem tok ut av bilen jeg.......jobber med å skal få ut softwaren føre jeg reise til forhandler og klager Det merker de på Møller likevel, så du kan like godt la den stå i;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2009 den brrrr lyden du sikter til har jeg hørt at ikke er noe farlig...(fint om noen kan bekrefte dette) jeg vil da anbefale deg til å heller gire ned å dra på med litt mere turtall hvis du ikke liker den lyden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...