#1 Skrevet April 16, 2009 Oppdaget sist jeg vasket bilen at jeg hadde noen små bobler nede på dørene. Er nok etter steinsprut som har laget rift i lakken og så har det begynt å ruste under. Noen som har forslag til hvordan jeg blir kvitt disse? Er det bare å skrape vekk med den stålbørste saken som er på korken til lakkflasken fra møller? Har og fått litt rust på ene hjulbuen, hva er beste fremgangsmåte for å få et skikkelig resultat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2009 Ingen som har noen gode råd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2009 vist du skal få eit bra resultat so ville eg ha anbefalt sndblåsing og så grunning med epoxy/syregrunning og deretter farge og klarlakk. eg er redd att vist du berre skrape med "stålbørsten" og så tar på farge og klarlakk så vill det komme rust ganskesnart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...