Hvilken poleringsmaskin skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Har nå kikket litt å skulle vel hatt en ny maskin. den jeg har er den billig typen med 220mm pute som gjør det noe begrenset å finne tilbehør til. Bilen trenger mye annet så tenkte bruke maks 1000kr. Er maskinene til turtle noe tess el kan jeg like godt kjøpe en cyclo fra biltema? >Bruker meguiars 1-2-3 step.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

cyclo fra biltema eller clasholson med kvalitetsputer fra for eks scandicshine.no. De orange og grønne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja lurte på en sånn. tror det blir biltema da den er 200kr billigere mens maskinene er dønn like;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha :)

 

noen som har erfaring med den roterende maskinen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå kikket litt å skulle vel hatt en ny maskin. den jeg har er den billig typen med 220mm pute som gjør det noe begrenset å finne tilbehør til. Bilen trenger mye annet så tenkte bruke maks 1000kr. Er maskinene til turtle noe tess el kan jeg like godt kjøpe en cyclo fra biltema? >Bruker meguiars 1-2-3 step.

 

Vil bare anbefale deg en roterende maskin fra Glare. Denne har de på hansen og simonsen, der kjøpte jeg min og er storfornøyd!

Full pris på denne er vel ca 2500 kr. Koster litt, men jeg fikk riktignok en god pris siden jeg kjøpte litt utstyr.

 

Polerte opp en mørkblå merce jeg har og den blei vanvittig bra. Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den maskinen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.