#1 Skrevet April 16, 2009 Hjelp Folkens Har fått beskjed om å stilla med Ruffe hos desse myndigheten som styre med bilar, dei ville ha senkinga godkjent, og når eg kjøpte bilen var dette dokumnet vekk BALE, er de nokon som har eit på lur elde veit korleis eg får tak i nytt? senkesette er av type: Gewindefahrwerk Formel K ?? ALL HJELP TAAST I MOT MED STOOOR TAKK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2009 Du kan jo prøve å kontakte Formel K, men min erfaring er at de er en gjeng med endtarmsåpninger http://formelk24.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2009 Du kan jo prøve å kontakte Formel K, men min erfaring er at de er en gjeng med endtarmsåpningerhttp://formelk24.de/ Sendte dei ein mail på tirsdag, men ingen svar endåg nei: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2009 Jeg har. skal se om jeg ikke får scanna det inn på jobb en dag. Mas på pm om jeg bruker for lang tid;) Jeg syns de formelk gutta er helt ok forøvrig hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2009 Jeg syns de formelk gutta er helt ok forøvrig hehe Regner med de ikke har prøvd å svindle deg da..........de er en gjeng med kjeltringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2009 Jeg har. skal se om jeg ikke får scanna det inn på jobb en dag. Mas på pm om jeg bruker for lang tid;) Jeg syns de formelk gutta er helt ok forøvrig hehe Takk takk, har ikkje noko erfaring FormelK men har forstått att dei ganske trege 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2009 Send ein PM til Christer Tysse på forumet her, han fekk med papirer på Formel K`et som stod på einseren han kjøpte av meg! Må vel gå an å kopiere det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2009 Fikk mail frå Fomel K i går, dei beklaga seint svar:) kunne kjøpa nye tüv dokumer for 35 euro( ca 300,-NOK) og 19 euro (ca150NOK) altså nesten 500 spenn for eit papir "JÆ..." BILLIG ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 22, 2009 Det er bare å ta kopi av de til Christer Tysse. 500,- spenn for papirene, jaggu seriøs leverandør da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 22, 2009 Sitter med papirene her på jobben nu. Må bare finne ut hvordan scanneren funker i nettverk: klø : ffs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 22, 2009 Sitter med papirene her på jobben nu. Må bare finne ut hvordan scanneren funker i nettverk: klø : ffs! KJEMPE Ja den teknologien ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 22, 2009 Det er bare å ta kopi av de til Christer Tysse. 500,- spenn for papirene, jaggu seriøs leverandør da... Ja frista ta å handla meir med dei ja ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 22, 2009 Sitter med papirene her på jobben nu. Må bare finne ut hvordan scanneren funker i nettverk: klø : ffs! Sorry for Off topic: Kan jo evt. fakse de om mottakeren har tilgang til faks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 22, 2009 Det nr som står på fjærene ? Er det likt på papiret så lenge senkesette er av samme type? Eller har alle individuelt nr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 22, 2009 Godt spørsmål Lars Martin kem kan svaret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 22, 2009 (endret) Da har jeg papirene klare til deg. Sendes hvor? Edit : Sendte til den nesten Elvis mailen din jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 22, 2009 Da har jeg papirene klare til deg. Sendes hvor? Edit : Sendte til den nesten Elvis mailen din jeg Takk takk : rock :Den er fin, får sjekka når eg kjem heim ;-) og vis da e noko eg kan hjelpa deg med e da berre å skrika ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 23, 2009 Da har jeg papirene klare til deg. Sendes hvor? Edit : Sendte til den nesten Elvis mailen din jeg Har no mottatt TÜV papira av Helge og må berre få sei ta TUSEN TAKK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...