Anbefalte innlegg

Jeg har vært så heldig å finne en i en annen bilklubb som importerer meguiars direkte fra USA, han kan levere alt du måtte ønske fra Meguiars, prisene er vanvittig bra og VELDIG god service både når det gjelder handel og råd og tips.

hvis det ikke er noen som har noen innvendinger så kan jeg få han til å legge ut produktene sine her på våre forum, mot at han selfølgelig melder seg inn i klubben, (selv om han ikke kjører VAG : klø :)

kom igjen gutter (og jenter) Meguiars er jo flaggskipet innen bilpleie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært så heldig å finne en i en annen bilklubb som importerer meguiars direkte fra USA, han kan levere alt du måtte ønske fra Meguiars, prisene er vanvittig bra og VELDIG god service både når det gjelder handel og råd og tips.

hvis det ikke er noen som har noen innvendinger så kan jeg få han til å legge ut produktene sine her på våre forum, mot at han selfølgelig melder seg inn i klubben, (selv om han ikke kjører VAG : klø :)

kom igjen gutter (og jenter) Meguiars er jo flaggskipet innen bilpleie

Hørs bra ut!

Jeg har brukt Meguiars 123 step noen ganger og kunne godt tenkt meg og prøve mer av sortimentet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel aldri feil med gode tilbud:)

A.J.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe en røys med megs produkter nå, tenkte å ta det rett fra ebay jeg da.. Er det like billig som det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe en røys med megs produkter nå, tenkte å ta det rett fra ebay jeg da.. Er det like billig som det?

det vet jeg ikke har ikke sjekket priser på ebay men kan legge ut linken til forumet hans

http://forum.club-honda.org/showthread.php?t=30821

så kan du sjekke selv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle gjerne hatt en sånn polerings maskin jeg :) billig den ass!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var veldig gode priser, og jeg er definitivt interresert! Prøver å sende ham en PM på honda-forumet jeg, og refererer til denne tråden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel gode priser det der.. Tror jeg.. :P Mener bilxtra selger noen av produktene til omtrent samme prisen..

EDIT: Tok helt feil her, beklager :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er billigere enn ebay. Og det er ikke medregnet frakt og moms engang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig billig dette, se om du får han til å melde seg inn her. Tror nok at det er mange som kunne tenke seg detta

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig billig dette, se om du får han til å melde seg inn her. Tror nok at det er mange som kunne tenke seg detta

har nevnt det for han at han må melde seg inn her, om ikke annet kun for å annonsere, tror nok det er veldig mange som er interesert i bilpleie til halv pris :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, dette er selvfølgelig mye billigere enn bilxtra. Blir nokå bestille litt jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var den jeg så på, den var jo dyrere. Jeg avbrøt hele prosjektet og leverte bilen inn på Larsens Bilpleie i stedet for! Skal hente i dag, will post pics!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

anbefaler en titt på denne ebay butikken:

http://stores.ebay.com/PERFORMANCE-MOTORCARE-PRODUCTS_W0QQssPageNameZstrkQ3amefsxQ3asstQQtZkm

eneste plassen jeg handler, tar mellom 4-7 dager å få varene. meget billig.

mvh

stian

Betaler du moms på dette da? Eller skriver han det som gave?

Har kjøpt en del Meguiars produkter for første gang i dag (selvfølgelig i Norge) men blir å handle fra Ebay neste gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar for å handle Meguiars til halv pris. Har han meldt seg inn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har mobilnr til denne karen? Ser han holder til i Trondheim, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe litt snax fra han, helst i dag.. :)

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du registrerer deg på forum.club-honda.org kan du sende melding til han der. Men forbered deg på at det kan ta litt tid. Jeg bestilte en del greier for 3 uker siden men venter fortsatt.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepps, har gjort det nå :) Jeg tror ventetiden blir noe kortere da jeg og bor i Trondheim, så kan vel møte han..

Men om du har ventet i 3 uker, kanskje du skal ta kontakt med han? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det spørs jo om han har det du skal ha da : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge lista hans så skal ha da ha de mest normale ting "inne".. Men vi får se.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meguiars er jo flaggskipet innen bilpleie

Det var vel kanskje en noe trangsynt uttalelse.

Hjelper ikke med stort flagg når skipet ikke alltid leverer varer når det kommer til kai.

Denne var classic!!!!

Wheel Brightener

Meguiars konsentrerte middel for rengjøring av felger. Spray på med ønsket blandingsforhold (med vann), la det virke og skyll av/tørk av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det spørs jo om han har det du skal ha da : rolleyes

Nei, det er derfor det tar litt tid. Bestilte fra listen hans men han var utsolgt på en del ting så han venter på ny leveranse fra USA. Hvis han hadde hatt tingene inne hadde det helt sikkert gått mye raskere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har enda ikke fått fatt i han.. :(

Edit, jævla club-honda sender ikke ut mail når man får PM.. hehe..

Har nå fått mobilnr hans, og han sier han nå har fått inn ny leveranse fra usa!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har enda ikke fått fatt i han.. :(

Edit, jævla club-honda sender ikke ut mail når man får PM.. hehe..

Har nå fått mobilnr hans, og han sier han nå har fått inn ny leveranse fra usa!

Jepp, jeg fikk også nettopp beskjed om at han fikk varer på fredag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.