#1 Skrevet April 16, 2009 Noen som vet hvor det er billig å få ting lakkert i oslo? Jeg skal lakkere en takvinge og et hekkskjørt. Er samme om det er svart arbeid eller ikke så lenge det blir pent. Noen erfaringer? Noen som vet ca priser hvis de har lakkert det samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2009 prøv hos Meek Custom på Slemmestad. Han fikset Golfen min, og gjorde en god jobb til en fornuftig pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2009 Oslo Autolakk. Snakk med Øystein. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2009 JEg fikk lakket endel ting på bilen min hos proffbilskadesenter på økern. veldig fornøyd og billigt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2009 Jeg hadde gamle bilen min inn hos Gladengen lakk og karosseri i grenseveien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2009 Takk for svar Har vært ute hos stedet jeg lakkerte ting forrige gang jeg lakkerte noe, ALTI biloppretting i Lillestrøm, fikk en grei pris der og var veldig fornøyd sist, skal også rette ut en liten bulk og lakkere der i samme slengen så da har jeg tid etter 17. mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...