#1 Skrevet April 16, 2009 Noen som veit hva den delen koster??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2009 Noen som veit hva den delen koster??? ca 1500kr om jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2009 Ca der i pris, men du har vel to, en før og en etter cat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2009 Ca der i pris, men du har vel to, en før og en etter cat Nå tenker vell du på lambdasonde®? Han lurte på LMM (Luftmengdemåler) PS: Sjekke med ;ekonomen,de selger org Bosch LMM`r,de tar din gamle i retur også.Da ligger den på ca 1300kr mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2009 Takker for svar....har nå bytta Lmm,og det hjalp lite,så det ligger i lufta med et turbobytte tror jeg.....(ko4). Lmm kostet forøvrig 1500kr med den gamle i innbytte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...